Необхідно виконати 2 варіанти розрахункової роботи (дані прикріплені до завдання).
В результаті дослідження тесту структури інтелекту Амтхауера, отримали данні представлені в Таб. 2. Відповідно до свого номера варіанта виконати наступні завдання:
Сформувати таблицю експериментальних даних для виконання РР.
Завдання 1. Перевести показники «Субтест №1» в рангову шкалу. Використовувати принцип «більшому значенню – менший ранг». Виділити рівні виразності показників інтелекту шляхом переводу показників в номінативну шкалу (Оцінки вище 75, але нижче 86 одиниць IQ – низький рівень інтелекту; від 86 одиниць до 94 одиниць IQ – середній рівень; від 94 до 104 одиниць IQ – високий рівень інтелекту; понад 104 одиниць IQ - дуже високий рівень інтелекту)
Завдання 2. Розрахувати моду, медіану і середнє вибіркове для показнику субтесту «Субтест №2» (Таблиця 1)
Завдання 3. Розрахувати розмах, дисперсію і стандартне відхилення (з точністю до двох знаків після коми) у показнику субтесту «Субтест №1»
Завдання 4. Побудувати гістограму для показників субтесту «Субтест №2»
Завдання 5. Перевірити нормальність розподілу показнику субтесту «Субтест №1».
Завдання 9. Визначити достовірність відмінностей між показниками «Субтест №1» у чоловіків і жінок. Використовувати t – критерій Стьюдента.
Завдання 10. Визначити достовірність відмінностей між показниками «Субтест №2» у чоловіків і жінок. Використовувати U – критерій Манна – Уітні.
Завдання 6. Обрахувати коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона показників субтестів «Субтест №1» і «Субтест №2». Дати інтерпретацію.
Завдання 7. Розрахувати формулу регресійного рівняння для показників «Субтест №1» і «Субтест №2». Побудувати відповідний графік.
Завдання 8. Перевести показники субтестів «Субтест №1» і «Субтест №2» в рангові. Обрахувати коефіцієнт кореляції Спірмена.